Σύλλογος Κοινωνικής Παρέμβασης
“ΕΡΑΣΜΟΣ”

ΕΓΡΑΨΑΝ ΓΙΑ ΜΑΣ
ΣΤΟ ΣΕΛΙ – Οι κυρίες του «Έρασμου» και τα «Παιδιά της Άνοιξης»
Λένε πως ένας τόπος δεν αρκεί να έχει φυσικές ομορφιές για να χαρακτηριστεί όμορφος, αρκεί να έχει καλούς ανθρώπους. Οι
Εκδήλωση για την Ημέρα της Γυναίκας
Από τον «Έρασμο», το ΔΗΠΕΘΕ και την ΚΕΠΑ Δ. Βέροιας ΣΤΗΝ ΑΝΤΩΝΙΑΔΕΙΑ ΣΤΕΓΗ «Μαζί… μπορούμε» ήταν το μήνυμα που θέλησε
“Ο Πολύπλευρος ρόλος της σύγχρονης γυναίκας”
Εκδήλωση του «Έρασμου» με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα της Γυναίκας Ρεπορτάζ: Κική Καπάτου Στη γυναίκα που υποφέρει, αγωνίζεται και αντιστέκεται,
Στέγη για κακοποιημένες γυναίκες στη Βέροια!
Θα τεθεί σύντομα σε λειτουργία από το σύλλογο «Έρασμος» Συνέντευξη με την Πρόεδρο του Συλλόγου Π. Παπαδοπούλου Ρεπορτάζ Κική Καπάτου